شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

پاکان پلاستکار

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

بسپار تجارت آسیا؛ تأمین کننده مواد اولیه پلاستیک و پلیمر و محصولات پتروشیمی

رادیو ویکی پلاست | بسته شنبه 31 تیر 1402/ شماره 797
عناوین مهم امروز : روند افزایشی قیمت‌های جهانی، توقف ادامه دار نیما در ایستگاه 28.500 ، ثبات دلار در شروع هفته، قیمت های بازار عمدتا بدون تغییر

روند افزایشی قیمت‌های جهانی
مطابق شنبه‌ی هر هفته، جداول مقایسه ای قیمت های جهانی محصولات پتروشیمی، منتهی به جمعه 21 ژوئیه 2023، امروز در ویکی پلاست منتشر شد و بر اساس اطلاعات نشریه پلتس، قیمت های جهانی، عمدتا روندی افزایشی داشتند.

پی وی سی، سنگین فیلم و سبک فیلم، بیشترین افزایش را داشتند. در نشریه آیسیس نیز، قیمت ها عمدتا افزایشی و بدون تغییر بودند. در نشریه آیسیس، پی وی سی، پ پ ها و سبک فیلم بیشترین افزایش را نسبت به سایر گروه ها، تجربه کردند.
 
توقف ادامه دار نیما در ایستگاه 28.500
میانگین هفتگی فروش حواله کالاهای اساسی همچنان در قیمت 28 هزار و 500 تومان، بدون تغییر است. قیمت های پایه‌، فردا در حالی اعلام خواهد شد که دلار نیمایی ثابت مانده و قیمت های جهانی نسبت به هفته گذشته روندی افزایشی و بدون تغییر دارند.

ثبات دلار در شروع هفته
دلار آزاد که هفته گذشته در مجموع 630 تومان افت داشت و بازار را با 48 هزار و 650 تومان به پایان رسانده بود، امروز و هفته جدید را افزایشی و با 48 هزار و 750 تومان آغاز کرد و در همین بازه قیمتی نوسان داشت. در نهایت تا ساعت 15، هر دلار، با 50 تومان افزایش نسبت به آخرین قیمت هفته گذشته، 48 هزار و 700 تومان پیشنهاد می‌شد. در مرکز مبادله ارز و طلای کشور نیز، دلار نسبت به پنجشنبه، تغییری نداشت و 41 هزار و 259 تومان قیمت خورد.

قیمت های بازار عمدتا بدون تغییر
نوسان قیمت ها در شروع هفته، محدود بود. در گروه پرمصرف نایلون و نایلکس سنگین بادی کاهشی بود و 200 تومان اُفت را ثبت کرد. در مقابل گروه سنگین فیلم و سبک خطی بین 200 تا 400 تومان رُشد داشتند. در گروه پ پ نساجی، کالاهای mfi بالا 300 تا 600 تومان افزایش داشتند و کالاهای mfi پایین، بدون تغییر نسبت به روز پنجشنبه پیشنهاد شدند. گروه پ پ شیمیایی هم عمدتا بدون تغییر ماند و کالاهای محدودی تا 500 تومان کاهش داشتند. پی وی سی ها امروز با قیمت پنجشنبه پیشنهاد شدند و در مقابل پت های بطری، 500 تا 1000 تومان افزایش را رقم زدند.

پایان هفته برنت با 80 دلار
برنت که معاملات هفته گذشته را با 78 دلار آغاز کرده بود، در طی هفته بین 78 تا 81 دلار نوسان داشت و در نهایت بازارهای جهانی، روز جمعه را با 80 دلار به پایان رسید. قیمت پایانی نفت برنت در معاملات جمعه، 80 دلار و 89 سنت بود.

شاخص کل، مجدد کانال 2 میلیون را از دست داد
بعد از ریزش 45 هزار و 78 واحدی بازار سرمایه در هفته گذشته، بورس تهران امروز و هفته جدید را نیز نزولی آغاز کرد و شاخص کل در پایان معاملات با افت 33 هزار و 281 واحدی، به 1 میلیون و 983 هزار واحد عقب نشینی کرد.


ویکی پلاست | مرجع بازار صنعت پلاستیک

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 0%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه

پربازدیدترین شرکت ها

درج کارت ویزیت شرکت من

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟